1. Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. In acest caz, Clientul se obliga sa notifice SC COSTUME AND PANTOFI STYLE SRL, intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (Completarea formularului Retur (costumesipantofi.ro)) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor.Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 14 zile calendaristice. In caz contrar SC COSTUME SI PANTOFI STYLE SRL poate refuza coletul. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

    In cazul schimbului/rilor, comanda inițiala este data de la care se calculează cele 14 zile calendaristice. Astfel clientul poate schimba in acest termen de cate ori dorește produsul/e

    Clientul trebuie sa ne furnizeze un cont bancar in lei ( format din 24 de caractere) in care valoarea produselor se înapoiază.

    In orice situație de returnare a produselor (chiar si când returnarea ii este imputabila SC COSTUME SI PANTOFI STYLE SRL – colete deteriorate, produse greșit făcute / greșit livrate, produse cu defecte de fabricație), acestea trebuie sa fie in aceeași stare, in ambalajul initial, cu etichetele intacte, fără pete/miros si împreuna cu toate documentele care l-au însoțit (factura, certificate de garanție etc.).

    Produsele returnate trebuie sa nu fie purtate, sa fie in aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări, fără defecte, miros, pete, cu etichetele intacte etc (cu excepția viciilor ascunse si exceptând defectele deja semnalate de client in corespondenta cu www.costumesipantofi.ro ). Aceste caracteristici le solicitam pentru ca produsul trebuie returnat la producător sau repus la vânzare.

    Clientul se obliga ca, înainte de expedierea returului sa completeze formularul de retur Retur (costumesipantofi.ro)  sau sa sune (LUNI – VINERI 11:00 a.m. pana la 19:00 p.m.Telefon: 0770 358 808) pentru înregistrarea solicitării de retur.

    Telefonic vi se va comunica metoda de returnare sau îl citiți mai jos:

    • returul se face doar prin curier-plătit si chemat de dvs. ( Adresa noastră este SC COSTUME SI PANTOFY STLE SRL-   Sos Fundeni 298, Bucuresti, Telefon: 0770 358 808)
    • prin completarea formularului de retur ne comunicați numele din comanda, telefon, număr de comanda si contul IBAN pentru returnarea sumei ( contul IBAN trebuie sa conțină 24 de caractere)
    • Citește AICI conținutul Ordonanței de Urgenta 34/2014

    SCHIMB

    Schimbul de mărime sau produs se efectuează telefonic sau aici Schimb produse (costumesipantofi.ro) de LUNI pana Vineri 11:00 a.m. pana la 19:00 p.m.-Telefon: 0770 358 808, noi ne ocupam in acest caz de efectuarea schimbului si trimiterea curierului la dvs.

    Clientul beneficiază o singura data de transport gratuit sau plata returnării ( in funcție de valoarea comenzii), in cazul unui al 2-lea schimb, își va plăti integral taxele de tur/retur, iar daca in final se dorește returnarea banilor, taxele de schimb produs sunt deduse din totalul comenzii inițiale ( 15 lei sau 30 lei in funcție de valoarea comenzii).

    La următoarele schimburi efectuate ne rezervam dreptul de a elimina posibilitatea de colet la schimb, doar primul schimb vi-l asiguram noi ca si transport daca comanda dumneavoastră depășește 200 lei, la comenzile mai mici de 200 lei -clientul plătește jumătate de transport si noi COSTUME SI PANTOFI STYLE.ro cealaltă jumătate.

    CONDITII DE RETRAGERE

    Informații privind exercitarea dreptului de retragere

    A. Model de instrucțiuni privind retragerea

    Dreptul de retragere

    Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data primirii comenzi.

    Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua primirii comenzi.

    Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract utilizând o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail). În acest scop, puteți folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie.

    Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

    Consecințele retragerii

    Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, fara costurile livrării, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data comenzii cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz,  vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

    Instrucțiuni de completare:

    Introduceți următoarele formulări între ghilimele:

    (a) în cazul unui contract de prestări servicii sau a unui contract pentru furnizarea de apă, gaz, electricitate, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de încălzire centralizată sau conținuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material: „încheierii contractului.”;

    (b) în cazul unui contract de vânzare: „la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a bunurilor.”;

    (c) în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă și livrate separat: „la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului bun.”

    (d) în cazul unui contract privind livrarea unui bun constând din mai multe loturi sau părți: „la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese.”;

    (e) în cazul unui contract pentru livrarea periodică de bunuri pe o perioadă de timp determinată: „la care intrați, dumneavoastră sau o parte terță alta decât transportatorul indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a primului bun.”

    (f) în cazul unui contract cu promoția cu livrare gratuita (la comenzi peste 100 lei) transportul se va factura cu suma de 17 lei în caz de retur.

    Introduceți numele dumneavoastră, adresa dumneavoastră fizică și, dacă este cazul, numărul dumneavoastră de telefon, numărul de fax și adresa de e-mail.

    De asemenea, puteți completa și transmite electronic de pe site-ul nostru www.costumesipantofi.ro formularul standard de retragere sau orice altă declarație neechivocă. Dacă folosiți această opțiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil (de exemplu prin e-mail), confirmarea de primire a cererii de retragere.

    Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi bunurile sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi bunurile, fiind valabilă data cea mai apropiată.

    În cazul în care consumatorul a recepționat bunuri în legătură cu contractul, introduceți următoarele:

    (a) introduceți:

    „Vom recupera bunurile.”; sau

    „Expediați bunurile sau înmânați-le direct nouă sau … [se introduce numele și, dacă este cazul, adresa fizică a persoanei autorizate de dumneavoastră să primească bunurile], fără întârzieri nejustificate și în orice caz în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.”;

    (b) introduceți:

    „Va trebui să suportați costul direct al returnării bunurilor.”;

    Dacă, într-un contract la distanță, nu vă oferiți să suportați costul returnării bunurilor, iar bunurile, prin natura lor, în mod normal nu pot fi returnate prin poștă: „Va trebui să suportați costul direct al returnării bunurilor, … EUR [introduceți cuantumul].”; sau, dacă costul returnării bunurilor nu poate fi calculat cu anticipație în mod rezonabil: „Va trebui să suportați costul direct al returnării bunurilor. Costul aproximativ este estimat la maximum … EUR [introduceți cuantumul].”; sau

    Dacă, în cazul contractelor negociate în afara spațiilor comerciale, bunurile, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă și au fost livrate la domiciliul consumatorului în momentul încheierii contractului: „Vom recupera bunurile și vom suporta costurile aferente.”; și

    (c) introduceți: „Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.”

    B. Model de formular de retragere – descarca formularul AICI

    COMANDA
    Conform O.G. 130 / 2000, in cazul achizitionarii de produse din acest magazine online, folosind tehnicile de comunicare la distanta, ne rezervam dreptul de a refuza comenzi, daca informatiile privind produsul au fost introduse eronat.
    Ne rezervam dreptul de a refuza o comanda din mai multe motive, printre care:
    – produsul comandat nu este pe stoc;
    – imposibilitatea obtinerii autorizatiei de plata;
    – identificarea unei erori in informatiile despre produs, inclusiv pretul sau o oferta promotional;
    – comanda nu satisface standardele noastre de calitate
    Daca intervin probleme la o comanda va vom contacta. Ne rezervam dreptul de a refuza o comanda in orice moment al procedurii de comanda.
    Ne rezervam drepul de a schimba preturile de vanzare ale produselor prezentate, atunci cand consideram necesar. Preturile includ TVA.
    Produsele returnate trebuie sa fie noi, nefolosite si livrate in ambalajul original. Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre dvs. orice produs care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat. Nu se accepta returnarea produselor folosite,cu etichetele lipsa, cu urme de purtare/parfum/pete/ si / sau cu ambalajul deteriorat.
    Toate comenzile sunt stocate in baza noastra de date. Va rugam insa sa pastrati corespondenta cu noi si sa ne confirmati comanda.